0 Comments 20 sierpnia 2018 0 Comments

    Jeśli jesteś mechanikiem samochodowym, najzwyczajniej w świecie prowadzisz na co dzień warsztat samochodowy,…

Anna Wiś
Posted by Anna Wiś

Jak reklamować własny warsztat samochodowy w Internecie?

    Jeśli jesteś mechanikiem samochodowym, najzwyczajniej w świecie prowadzisz na co dzień warsztat samochodowy, powinieneś postarać się o bardzo dużą liczbę klienteli. W końcu utrzymanie firmy w tej części świata jest wysokim kosztem, a więc należy dużo zarabiać. Dobra, lecz skończmy z typowymi komunałami, przejdźmy do konkretów…

    Świetna metoda promocji naprawy samochodów to na pewno Facebook. Fanpage warsztatu to strzał w dziesiątkę. Będziemy mogli promować się praktycznie za free. Jeżeli będziemy zamieszczali interesujące posty, oprócz tego będziemy bardzo szybko odpowiadać na pytania internautów, zapewne będziemy znani pośród kierowców z naszego miasta. Do tego kierowcy, którzy do teraz raczej nie korzystali z oferowanych przez nas usług, będą mieli większe zaufanie do naszej działalności. Będą orientowali się, że nie mają tutaj do czynienia z nieznanymi mechanikami. Może nawet całkowitymi partaczami, amatorami…

    Bardzo dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu niewątpliwie Google. Wiadomo, że Google to na ten moment największa wyszukiwarka stron w większości krajów, również naturalnie w naszym kraju. AdWords sprawia, że strona internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie każdego dnia odwiedzana przez kierowców, którzy przynajmniej teoretycznie szukają porządnego mechanika. Naturalnie za każdorazowe kliknięcie należy zapłacić. Powinniśmy więc dbać o dobre konwersje!

    Jeśli mówimy o wyszukiwarkach, z pewnością pozycjonowanie również jest godne zainteresowania. Pewnie oczywiste, że wejścia z wyszukiwarek są darmowe. Definitywnie nic nie płacimy. Jednak musimy pamiętać o tym, że usługa pozycjonowania – solidna usługa, nie może być tania.

Autor reportażu: protape.pl